• PREUS DE REFERENCIA D'OBRA NOVA D'EDIFICACIO (ED 2011)

    ANÓNIMO INSTITUT DE TECNOL DE LA CONST Ref. 9788478535026 Altres productes del mateix autor
    Recull una selecció, extreta del Banc BEDEC Preus/Plecs, amb les partides d'obra més habituals per a obres d'edificació urbana de nova planta, d?aproximadament 2.500 m2, amb criteris d?amidament, dades mediambientals, preus directes, preus d?execució material i preus per contractar a Barcelona, Giro...
    Dimensions: 300 x 210 x 48 mm Peso: 250 gr
    Descatalogat
    45,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-7853-502-6
    • Data d'edició : 01/01/2011
    • Any d'edició : 2011
    • Idioma : Catalán
    • Autors : ANÓNIMO
    • Nº de pàgines : 916
    Recull una selecció, extreta del Banc BEDEC Preus/Plecs, amb les partides d'obra més habituals per a obres d'edificació urbana de nova planta, d?aproximadament 2.500 m2, amb criteris d?amidament, dades mediambientals, preus directes, preus d?execució material i preus per contractar a Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona. Conté 14 pressupostos tipus.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.