• POLO SUR : RELATO DE LA EXPEDICION NORUEGA A LA ANTARTICA DE

    RELATO DE LA EXPEDICIÓN NORUEGA A LA ANTÁRTIDA DEL FRAM, 1910-1912.

    ADMUSEN, ROALD INTERFOLIO AVENTURA Ref. 9788493695057 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Nunca existió realmente «la carrera por el polo Sur»entre Amundsen y el capitan Scott.Amundsen, llegó, vio y venció...
    Ample: 135 cm Llarg: 200 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc. Consultar termini d'entrega
    25,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-936950-5-7
    • Data d'edició : 01/11/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : ADMUSEN, ROALD
    • Traductors : GARCÍA ROSADO, JUAN FRANCISCO
    • Nº de pàgines : 768
    • Col·lecció : LEER Y VIAJAR CLASICO,6 [VER TITULOS]
    • Nº de col·lecció : 12
    Nunca existió realmente «la carrera por el polo Sur»
    entre Amundsen y el capitan Scott.

    Amundsen, llegó, vio y venció...

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.