• GRAN VAMPIR 2. PENSANDO EN HUMANAS

    PENSANDO EN HUMANAS

    SFAR, JOANN (1971- ) SINSENTIDO Ref. 9788495634917 Altres productes del mateix autor
    Las peripecias de un vampiro melancólico, aquejado de mal de amores. Joann Sfar desarrolla un universo poblado de personajes habladores y enamoradizos, un universo en el que cada escena es una mirada lírica, irónica, a un tópico del género de terror.
    Ample: 220 cm Llarg: 300 cm Peso: 300 gr
    Sense estoc. Consultar termini d'entrega
    11,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-95634-91-7
    • Data d'edició : 01/04/2006
    • Any d'edició : 2006
    • Idioma : CASTELLANO
    • Autors : SFAR, JOANN (1971- )
    • Nº de pàgines : 48
    Las peripecias de un vampiro melancólico, aquejado de mal de amores. Joann Sfar desarrolla un universo poblado de personajes habladores y enamoradizos, un universo en el que cada escena es una mirada lírica, irónica, a un tópico del género de terror.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.