• LIBERTY MEADOWS 2

    CHO, FRANK DOLMEN EDITORIAL Ref. 9788492458356 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    El volumen consta al igual que el primero de 144 páginas, en tapa dura y con sobrecubiertas, con un precio de portada de 30 euros. El tamaño es el doble que el de la edición anterior y sigue fielmente la edición americana de Image supervisada por Frank Cho
    Peso: 250 gr
    Sense estoc. Consultar termini d'entrega
    30,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-92458-35-6
    • Data d'edició : 01/04/2009
    • Any d'edició : 2009
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : CHO, FRANK
    • Nº de pàgines : 0
    • Col·lecció : CÓMIC
    El volumen consta al igual que el primero de 144 páginas, en tapa dura y con sobrecubiertas, con un precio de portada de 30 euros. El tamaño es el doble que el de la edición anterior y sigue fielmente la edición americana de Image supervisada por Frank Cho

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.