• REVOLUCION DE LAS RELACIONES PERSONALES

    HOCHMAN, LARRY EMPRESA ACTIVA Ref. 9788492452644 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    C243;mo acercarse eficientemente a los clientes* Un libro oportuno y pr225;ctico para los tiempos que corren.Tus clientes est225;n furiosos, 161;muy furiosos!La recesi243;n ha dejado a los consumidores sinti233;ndose ansiosos, traicionados y desganados. Saben que las empresas suelen prometer demasia...
    Peso: 212 gr
    Sense estoc. Consultar termini d'entrega
    12,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-92452-64-4
    • Data d'edició : 01/11/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : HOCHMAN, LARRY
    • Nº de pàgines : 160
    • Col·lecció : GESTIÓN DEL CONOCIMIENTO

    C243;mo acercarse eficientemente a los clientes


    * Un libro oportuno y pr225;ctico para los tiempos que corren.


    Tus clientes est225;n furiosos, 161;muy furiosos!


    La recesi243;n ha dejado a los consumidores sinti233;ndose ansiosos, traicionados y desganados. Saben que las empresas suelen prometer demasiado y cumplir poco. Ahora son c237;nicos respecto a lo que les prometen y la confianza en las empresas est225; en su nivel m225;s bajo.


    Es por eso que se requiere una revoluci243;n en las relaciones personales entre empresas y consumidores, los que entiendan a su cliente ser225;n quienes tendr225;n 233;xito. La forma de crear verdadero valor es a trav233;s de las relaciones que se establezcan entre empresas y clientes.


    Simple, profundo, pr225;ctico y lleno de ejemplos, este libro es lectura esencial para los l237;deres de los pr243;ximos a241;os.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.