• CLIENTE PONE LAS REGLAS, EL

    LAS 39 NORMAS ESENCIALES PARA BRINDAR UN SERVICIO EXCEPCIONAL

    COCKERELL, LEE EMPRESA ACTIVA ECONOMIA-EMPRESA Ref. 9788496627628 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Cada vez m225;s es necesario brindar una calidad de servicio excelente si queremos que nuestra empresa o negocio siga subsistiendo, y es absolutamente imprescindible hacerlo si queremos crecer.En este nuevo libro, Lee Cockerell sintetiza en 39 breves consejos toda una trayectoria profesional de dece...
    Peso: 252 gr
    Sense estoc. Consultar termini d'entrega
    13,50 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-96627-62-8
    • Data d'edició : 01/06/2013
    • Any d'edició : 2013
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : COCKERELL, LEE
    • Nº de pàgines : 192
    • Col·lecció : GESTIÓN DEL CONOCIMIENTO

    Cada vez m225;s es necesario brindar una calidad de servicio excelente si queremos que nuestra empresa o negocio siga subsistiendo, y es absolutamente imprescindible hacerlo si queremos crecer.


    En este nuevo libro, Lee Cockerell sintetiza en 39 breves consejos toda una trayectoria profesional de decenas de a241;os aprendidas fundamentalmente trabajando en los parques de atracciones de Disney, reconocidos por su calidad de atenci243;n a los visitantes.


    Un libro sencillo que complementa a la perfecci243;n lo expuesto en Ponga magia en su empresa.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.