• COMO DETERMINAR EL ORIGEN DE LOS PRODUCTOS TEXTILES

    BOSCH INFANTE, JORDI AROLA ECONOMIA-EMPRESA Ref. 9788494401633 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    CÓMO DETERMINAR EL ORIGEN DE LOS PRODUCTOS TEXTILES, Jordi Bosch Infante. Este libro va dirigido fundamentalmente a las empresas del sector textil y aborda, a modo de manual con numerosos ejemplos y casos prácticos, la normativa aduanera relacionada con la determinación del origen, tanto preferenci...
    Peso: 250 gr
    Sense estoc. Consultar termini d'entrega
    14,50 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-944016-3-3
    • Data d'edició : 16/10/2015
    • Any d'edició : 0
    • Autors : BOSCH INFANTE, JORDI
    • Nº de pàgines : 0
    • Col·lecció : LIBROS DE LA FUNDACION ADUANERA
    • Nº de col·lecció : 1
    CÓMO DETERMINAR EL ORIGEN DE LOS PRODUCTOS TEXTILES, Jordi Bosch Infante.

    Este libro va dirigido fundamentalmente a las empresas del sector textil y aborda, a modo de manual con numerosos ejemplos y casos prácticos, la normativa aduanera relacionada con la determinación del origen, tanto preferencial como no preferencial, de la mayoría de los productos textiles (materias primarias, hilados, tejidos y artículos confeccionados), teniendo en cuenta todos los procesos relacionados con los mismos (hilatura, formación de los tejidos, tintura, estampación, confección, etc.). Con un lenguaje sencillo y funcional se pretende aportar una herramienta de consulta para entender y realizar correctamente las declaraciones aduaneras relativas al comercio exterior por parte de todas las empresas del sector textil.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.