• PETIT DRAC COCO A LA JUNGLA, EL (PETIT DRAC COCO 7)

    SIEGNER, INGO LA GALERA EDITORIAL Ref. 9788424636296 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Coco, Òscar i Matilde la por espí troben un mapa del tresor. Cal muntar de seguida una expedició a la jungla! Però hauran d'anar amb molt de compte, que està plena de perills!
    Ample: 160 cm Llarg: 215 cm Peso: 330 gr
    Sense estoc. Consultar termini d'entrega
    12,50 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ePub
    • ISBN : 978-84-246-3629-6
    • Data d'edició : 01/03/2011
    • Any d'edició : 2011
    • Idioma : Catalán
    • Autors : SIEGNER, INGO
    • Traductors : CAMPS, MONTSERRAT
    • Nº de pàgines : 72
    • Col·lecció : EL PETIT DRAC COCO
    • Nº de col·lecció : 7
    Coco, Òscar i Matilde la por espí troben un mapa del tresor. Cal muntar de seguida una expedició a la jungla! Però hauran d'anar amb molt de compte, que està plena de perills!

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.